miercuri, 18 iunie 2008

Ati zis ca cu Nelu vreti sa vorbiti

suna telefonul fix... raspund eu primul:

Alo
Alo da (o doamna)
Spuneti
Ce sa spun? Ce numar e asta?
Adica?
Cu cine am placerea?
Pai pe cine cautati? Dumneavoastra m-ati sunat?
Pai m-a sunat numarul asta, pe celalalt telefon. Ati zis ca cu Nelu vreti sa vorbiti
Nu vreau doamna sa vorbesc cu Nelu si nu v-a sunat nimeni de pe numarul asta.
Dar imi apare aici pe telefon 0267 / 21**** ca ati sunat pe el
Prefixul meu e 0264, nu 0267. Ati gresit
Dar imi apare aici pe telefon 0267 / 21**** ca m-ati sunat
Doamnaaaa, nu ati format prefix si de aia ati sunat la mine, care am prefixul 0264
Dar cunoasteti pe cineva Boanca din Cluj?
Nu cunosc doamna pe nimeni. Nu intelegeti ca eu am alt prefix. Nu eu v-am sunat pe mobil
Pai inteleg eu, dar aici imi arata pe mobil numarul asta. Dar il stiti pe Boanca? pe Nicu?

deja nu am mai avut rabdare si am inchis...

Niciun comentariu: