marți, 17 iunie 2008

cea mai mare fobie a mea

PLICTISEALA :-|

acum doar mi-am dat seama ca asta este... fara exagerare. si sunt sigur ca multi dintre voi simtiti la fel. cand stau mult timp dupa prietena mea si o astept pana se imbraca... aranjeaza etc... singurul motiv pentru care de fapt ma enervez este pentru ca nu am ce face mai bun in schimb in timpul in care astept. daca nu imi fura nimeni PSP-ul acum 1 luna, dadeam o tura pe NFS si deja avea parul facut. mai dadeam un circuit si era imbracata... si uite asa aveam o seara super fara nervi :D

si alaturi de PSP... mi-au furat si laptopul (inspiron 6400)... pm. scumpii colegi de camera din camin au lasat usa deschisa cat erau prin camin... eu eram in oras... oare ceva legal as putea sa le fac? ma gandesc ca nu pot dovedi ca ei au lasat usa deschisa... sau nu stiu :-? mare kkt..

Niciun comentariu: